نگاه واقعی به فراماسونری،ایلومیناتی و ساتانیسم مدرن

از چه مطالبی خوشتون میاد و برای بهتر شدن وبلاگ خودتون منو راهنمایی کنین.دوستدار همتون مسافر زمان.


آمار مطالب

کل مطالب : 475
کل نظرات : 53

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 475
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1



f

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مسافران
تاریخ : چهار شنبه 27 دی 1396
نظرات
نگاه واقعی به فراماسونری،ایلومیناتی و ساتانیسم مدرن

این نکته رو اضافه میکنم که این گروه ها هرچی باشن گروه هایی مخفی هستن، یعنی واقعا کسی به طور کامل از ماهیت اون های خبر نداره.چیز هایی که در این پست اومده چکیده تحقیقات من هست که ممکنه صد در صد درست نباشه.به طور کلی من میخوام بگم به حرف های خرافی گوش ندید اما اون هارو دست کم هم نگیرید و زندگی خودتون رو تلف نکنید در راه اون ها.فقط با آگاهی از چیزی که در اطرافتون میگذره زندگی کنید و حواستون باشه…



بسیاری از شما که این مقاله رو میخونید جوانان و اغلب نوجوانانی هستین که از زبان دوستان یا استاد های خودتون حرف هایی بسیار عجیب و غریب که من در این مقاله اون ها رو حرف های خرافی افراطی و دور از واقعیت معرفی میکنم درباره گروه هایی که در ایران همه ی اون ها رو باهم (!) فراماسونری معرفی میکنن شنیدید و کنجکاو شدید و بر اساس عادت نسل جوان مثل خودم سریع گوگلش کردید.و قطعا این اولین سایتی نیست که اونو میخونید.تا اینجا شما میدونید که یکسری گروه هایی یک کار هایی میکنن ! همین ! 

من از فراماسونری قرن ۱۴ میلادی و ایلومیناتی قرن ۱۸ میلادی و مسائل مربوط به گذشته های دور نمیگم.من از “فراماسونری،ایلومیناتی و ساتانیسم مدرن” میگم.یعنی چیزی که در حال حاضر وجود داره.

نکته : برای کسی که به طور تخصصی این موضوعات رو دنبال میکنه شناخت تاریخ این گروه ها مهم ترین چیز هست چون جایی که الان این گروه ها هستن ریشه در گذشته و تاریخ اون ها داره.

فراماسونری و ایلومیناتی یکی نیستند که ربط خاصی هم به شیطان پرستی ندارند !

در جامعه ما خیلی جاها تمام گروه های اینچنینی رو میگن فراماسونری که غلط محض هست.سه گروه مطرح فراماسونری،ایلومیناتی و ساتانیسم هستند.من در پایین یک تعریف کوچیک برای شروع از هر کدوم در “دوران مدرن امروزی” ارائه میدم.

نکته: سه گروه گفته شده خودشون به زیر گروه ها و فرقه های مختلف تقسیم میشن.

فراماسونری یکسری گروه هایی هستند که در جهت اهدافی تقریبا روشن که در ادامه میگم اتحاد میکنن و این اتحاد و برادری اصل اساسی اون ها هست.مرکز تجمع اون ها لژ ها هستند که دقیقا مثل کلیسا ها هر لژ عقاید و اهداف خاص خودش رو داره اما در چهارچوب اصلی فراماسونری.البته بعضی از لژ ها زیر مجموعه لژ های دیگه هستن که مثل لژ بالاسری خودشون عمل میکنند.نکته مهم اینه که اکثر اعضای اون مسیحی هستند ! پس شیطان پرستی نمیتونه اصل این گروه باشه.در قوانین چند تا از لژ های بزرگ اومده که ماسون باید معتقد به یک کتاب آسمانی باشه.

ایلومیناتی اصلی ترین چیزی هست که در ایران درباره اون بحث میشه و خیلی جاها به اشتباه فراماسونری نامیده میشه.ایلومیناتی بر خلاف گذشته خودش امروزه یک گروه هست که در همه زمینه ها فعالیت داره (تا حدودی مثل فراماسونری).تفاوت مهم این گروه با گذشته خودش اینه که در گذشته اصل این گروه ضد دین بوده اما امروزه با تغییر اهداف ریز و فعالیت های این گروه بسیاری از اعضای این گروه افرادی -حتی به ظاهر- مسیحی هستند که بیشتر فعالیت اون ها در جهت به وجود آوردن چیزی شبیه تئوری نظم نوین جهانی هست که در ادامه دربارش توضیح میدم.بنابراین این گروه هم نمیتونه اصول شیطان پرستی داشته باشه.

و در آخر هم به نوظهور ترین گروه که در قرن پیش میلادی به وجود اومده یعنی ساتانیسم میپردازیم.ساتانیسم شبیه ترین گروه به عقایدی که شیطان پرستانه معرفی میشه هست.اصل بسیاری از فرقه های ساتانیسم بر اساس این هست که “انسان ها خودشون خدای خودشون هستند”.البته گرایش های مختلفی از ساتانیسم وجود داره که مثلا میگه خدا وجود داره اما نه اون خدایی که ما میشناسیم و ما هم میتونیم خدا بشیم !!! این گروه به صورت امروزی گذشته چندانی نداره که بخواد نسبت بهش تغییر چندانی کنه.البته دقت داشته باشید ساتانیسم گونه های مختلفی داره که در بعضی از اون ها، واقعا شیطان رو میپرستن.ساتانیسم به شکل امروزی نوظهور هست اما به شکل قدیمی خودش و فرقه های کوچیک تاریخ فراوانی داره که به چند نماد و چند داستان محدود میشه.

فرق فراماسونری و ایلومیناتی گذشته و مدرن چیه؟

پایه ی فراماسونری تغییر زیادی نکرده اما مسائل حاشیه ای اون مثل حرف ها و گرایش ها چرا.اون ها اوایل با شعار برابری و برادری وارد شدند (هنوز هم جزو شعار های اصلی هست.) و کار اصلی و اولیه اون ها راه انداختن انقلاب های بزرگ و هدایت اون به جای دلخواه بود مثل انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب و استقلال آمریکا.یعنی دنیای امروزی ما خصوصا قالب جمهوریت تا حد زیادی دست پخت فراماسونری هست.امروزه اون ها به لایه های عمیق رفتن و مخفیانه کار میکنن و سخت میشه سر از کار اون ها درآورد.به طور ساده تر، اون ها در حال دستکاری و تاثیر بر روی لایه های حکومتی و زیرین دنیا هستن.مثل نفوذ در دولت ها و لابی ها و سازمان های بین المللی و …

اما…

ایلومیناتی سیاست جالبی رو در پیش گرفته.در گذشته اون ها روحیه مبارزه طلبانه با دیکتاتوری کلیسا ها داشتن اما امروزه قضیه فرق کرده.البته این نکته ضروریه که بدونید بعد از اتمام کار اون ها در همون دوران عملا ایلومیناتی مرد اما افرادی ایلومیناتی مدرن رو پدید آوردن با فرق های زیاد.دقیقا برعکس فراماسونری که از همون اول تا الان پیوسته بودن با عقاید مشابه.خب داشتم از سیاست امروزی ایلومیناتی ها میگفتم.اون ها بر عکس فراماسونری، سکوت و مخفی کاری خودشون رو سر زبون ها ننداختن.اون ها با سر و صدای زیاد و ترور های مخالفان، خودشون رو شناسوندن به طوری که امروزه ایلومیناتی در خارج شناخته شده تر از بقیه هست.ایلومیناتی ها هدفی مشابه نظم نوین جهانی دارن.

تفاوت های بین فراماسونری و ایلومیناتی

از جمله تفاوت های ایومیناتی و فراماسونری اینه که فراماسونری فقط مخصوص مرد هاست اما ایلومیناتی ها اینطور نیستن.

یک تفاوت عمده اون ها اینه که فراماسونر ها شیوه های متفاوتی نسبت به ایلومیناتی ها به کار میبرن که تا حدودی برای ما ناشناخته هست.بیشتر روش هایی که به فراماسونر ها نسبت داده میشه مال ایلومیناتی ها هست.

در کل اون ها در هدف در شیوه ها در شیوه جذب نیرو در عقاید و تقریبا در همه چیز متفاوتن !

خط مقدم ایلومیناتی

امروزه اخبار، رسانه ها، سلبریتی ها و … توسط هر دوی اون ها کنترل میشه.اما توی سال های اخیر یک مسئله جالب در ایلومیناتی ها به وجود اومده و اون هم بازار گرم موسیقی و هنره.توصیه میکنم این مقاله رو بخونید

در ایران

بعد از انقلاب لژ های فراماسونری که در ایران وجود داشتن بسته شدن و ایلومیناتی ها هم حضور چندان گسترده ای در ایران ندارن.البته دقت کنید من از داخل ایران میگم وگرنه در هردو، ایران هدف بسیار عزیزشون بوده و هست.

اما چیزی که زیاد بوده مراکز مسخره ای بوده که خودشون رو به فراماسونری نسبت میدادن و مضحکانه هنوزم وجود دارن.

جذب نیرو

فراماسونری با ترویج مخفیانه مطالب خاص که دقیق برنامه ریزی شدن تا فقط روی افراد باهوش و با مشخصه های مورد پسند اون ها تاثیر بزارن افراد رو به سمت خودشون جذب میکنن و بیشتر داخل حلقه خودشون افراد جدید رو اضافه میکنن. اما ایلومیناتی ها با تبلیغات افراد کنجکاو رو جذب و با طرح چالش های خاص افراد انتخاب میشن. البته دقت کنید تمام این مراحل تا زمان جذب فرد بدون اینکه خود شخص بفهمه انجام میشه.البته بسیاری از افراد که به این دو گروه خدمت میکنن خودشون اصلا خبر ندارن که خیلی جاها بهشون میگن پیاده نظام.

اعضا

درباره فراماسونری و لایه های بالای ایلومیناتی نمیشه کسی رو با قطعیت گفت اما افراد خاص ایلومیناتی ها که وظیفه انجام کار هایی که لایه های متفکر و بالای ایلومیناتی به اون ها میگن رو دارن آگاهانه خودشون رو ایلومیناتی معرفی میکنن مثلا با نماد ها و این فقط برای جلب توجهه.مثلا خیلی از سلبریتی ها و خواننده ها راحت خودشون رو معرفی میکنن.اما روزنامه نگار ها و ژورنالیست ها که بخش مهم اون ها هستن خودشون رو لو نمیدن.به عنوان مثال که ریحانا خواننده معروف خارجی به وضوح در یکی از موزیک ویدیو هاش نوشته پرنسس ایلومیناتی ! اینطوری شما جذب اون میشید و این یک معامله دو سر برد برای دستگاه ایلومیناتی و سلبریتی هست.

 حرف آخر

کل این مقاله در جهت گفتن چیز هایی بود که تا کنون گفته نشده بود و یا به طرز غلط گفته شده بود.در نهایت به شما توصیه میکنم زندگیتون رو بکنید و دنبال این چیز ها نیایید !رسانه ها و همه چیز ابزار انتشار عقاید اون ها هستند و تنها کمکی که شما میتونید بکنید از ایجاد خرافه و نشر اکاذیب درباره این موضوع (همان چیزی که اون ها میخوان) جلوگیری کنید.چه شما بخواید چه نخواید این چیزی است که اتفاق می افته.اگر از آن هایی که وارد این ماجرا شدند بپرسید چی شد میگن خودمون رو نابود کردیم.

قطعا این مقاله خالی از اشکال نبوده و حتما بعد از مدتی که دنیا تغییر کرد و چیز هایی رو شد این مقاله بی ارزش میشه.پس از شما میخوام اگر به توصیه بالای من عمل نکردید و در این راه قدم گذاشتید منابع به روز خارجی را مطالعه و اشکالات این مقاله رو به بزرگی خود ببخشید.در نهایت از شما میخواهم اگر این مقاله را کپی میکنید با منبع این کار را انجام دهید تا شاید سرنوشت یک نفر تغییر کرد و در این راه قدم گذاشت یا برگشت.

ممنون!

آپدیت

بعد از یک سال و خورده ای سوالی مطرح شد در کامنت ها که منم شروع کردم پاسخ دادن و بعد نگاه کردم دیدم عجب چیزی شد!

متن زیر در پاسخ به دوست عزیزی هست که از هدف نهایی این انجمن ها پرسیده و من در پاسخ به ایشون مطالب رو بازتر کردم (معجزه حوصله زیاد) تا جایی که ممکنه برخی مطالب بالا رو تغییر شکل و مفهوم بده.در نهایت شما رو دعوت به خوندنش میکنم:

هدف های اون ها خیلی زیاده چون اول اون ها یکی نیستن و دوم هدف هاشون یکی نیست.
ما در ایلومیناتی شاهدیم اهدافی تحت عنوان نظم نوین جهانی دنبال میشه.این عقاید به طور خیلی مشابهی در بعضی تفکرات سرمایه دار ها وجود داره که باید جهان تحت نظم نوینی قرار بگیره که سرمایه دار ها در راس اون باشن (که تا حدود زیادی هست الان).این همون دلیلی هست که من بر خلاف خیلی های دیگه و حتی صاحب نظر ها ایلومیناتی رو جدا تر از فراماسونر ها و ساتانیسم میدونم.ایلومیناتی متاسفانه به خیلی فرقه ها نسبت داده میشه اما اون هسته ای که به همین اسم در حال فعالیت هستن مقصود من هستن.
در فراماسونری تا حدودی این موضوع وجود داره.ببینید عموما فلسفه کنگره و سنا و مجلس و … به صورت نوین در جمهوری ها، برگرفته از لژ های فراماسونری هست.اون ها همکاری و همفکری میکنن.حال اینکه ما در شعار های اولیه فراماسونری و فرم هایی نوین از اون در قرن ۲۰ میلادی شعار برابری مساوات و برادری رو میبینیم.اما اینکه هدف فراماسونر ها چی هست، واقعا هدف خاصی امروزه تعریف نمیکنن!
خودشون هدف رو این معرفی میکنن که زندگی با فرمی خاص و بهتر با همفکری هم.اما همونطور که گفتم فراماسونری هم مثل مسیحیت که کلیسا های مرکزی و گوناگون داره لژ های مختلف داره که بعضا خیلی هم با هم اختلاف دارن.بهترین راه برای ترسیم یک هدف برای اون ها نگاه به اعضا و کار هاشون هست.در ایران قبل از انقلاب بسیاری از اعضای حکومت عضو لژ ایران بودن که تحت نظارت لژ مرکزی انگلیس بود.با نگاه به فعالیت های اون ها در انقلاب های بزرگ میشه گفت که اون ها جمع میشن لابی میکنن و تصمیمی که فکر میکنن درست هست رو میگیرن اما با نماد ها و مراسم و عقاید خاص خودشون.
تا اینجا شباهت زیادی با ایلومیناتی ها دارن اما موضوعی که وجود داره اینه که فراماسونری از زمان تاسیسش و انتشارش در جهان به طور مستمر و قطع نشده با کمی تغییر به امروز رسیده اما ایلومیناتی در همون سال های تاسیسش از بین رفت و فقط شایعاتش موند که اون ها مخفیانه وجود دارن تا قرن ۲۰ که گروه هایی تحت عنوان ایلومیناتی شکل گرفت و مردم از ترس به هر فرقه ای دیدن گفتن ایلومیناتی.
پس شاید قضیه این باشه که لابی های سیاسی که وارد مرحله نوینی میشدن تصمیم به یکی تر شدن گرفتن و اجتماعاتی شکل گرفت تحت عنوان ایلومیناتی.واقعیت اینه ما حتی امروز هم واقعا نمیدونیم ایلومیناتی ها کی هستن چی هستن یا اصلا هستن؟
اما با توجه به شواهد میگیم لابی های بزرگی هستن با یک هدف مشخص که حالا میتونه نظم نوین جهانی یا مشابه اون باشه.اما هدف دارن.شبیه فراماسونری،اما ماسون ها هدفی به جامعی اون ها ندارن و دچار اختلاف عقیده و گیر کرده در عقاید و سنت های قدیمی خودشون هستن که با این حساب هر روز خودشون رو ضعیف تر میکنن.هنوز خیلی هاشون میگن در لژ زن نباید باشه.اما در ایلومیناتی شما میتونید یک روزنامه نگار باشید و با یک جامعه بزرگ یا کوچیک هم عقیده خودتون اخبار رو به صورت مشخصی نشر بدید (سلطه بر رسانه).
پس من میگم فراماسونری یک فرقه هست اما ایلومیناتی رو به سختی میشه فرقه نامید.اونا لابی های خاص هستن.
موضوع بعدی که باید بگم اینه که حالا چرا ایلومیناتی؟
این انجمن های مخفی وقتی قالب و هویت گرفتن دیگه هر عقیده و گروهی میتونه برای خودش انجمن داشته باشه.و ما به این میگیم لابی.
امروز در جوامع سیاسی لابی هایی که شاهدش هستیم در واقع همون انجمن های مخفی هستن یا حتی شبیه ایلومیناتی اما با هدف مشخص.در آمریکا در هر دانشگاه از اینا وجود داره.
در ایران ممکنه ما بهشون بگیم تشکل دانشجویی که حالا ماهیتشون باز تر از انجمن مخفیه.
بحث بر سر این هست که این ها همه آدم هایی هستن که گرد هم میان و برای هدفشون تصمیم میگیرن،عضو جذب میکنن و با روش ها و رسوم خودشون عمل میکنن.حالا اون روش یا یک جادوی تخیلی افسانه ای هست یا یک جادوی واقعی و قوی که امروز ما بهش میگیم سیاست.



تعداد بازدید از این مطلب: 183
موضوعات مرتبط: خبر و رسانه , ,
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بگذار برایت بریزد و تمام شهرم را خیس کند! آبرویم فدای یک تار از موهایت!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود